Ik heb mijn computer leeg gemaakt . En nu wil ik Windows 8 geeft error aan wat moet ik doen?

Ik wil Windows 8 op mijn legen desktop zetten maar als ik de dvd er in doe geeft hij eerst een logo aan en dan geeft hij error aan .

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke error? Of staat er alleen error
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vertel eerst eens goed welke error.

Antwoorden (2)

Wat voor error geeft hij aan? Wat voor type computer heb je? Het kan zijn dat jou computer geen Windows 8 ondersteund. Omdat het besturingssysteem te nieuw is voor de hardware die in je computer zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja maar Windows 7 pro kan er wel op
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan zijn dat Windows 8 sommige hardware zoals je processor of moederbord niet ondersteund en dan zal het niet werken. Welke foutmelding geeft hij aan?
Waarschijnlijk staat er in je BIOS niet ingesteld dat je computer bij het opstarten als eerste naar de dvd moet kijken. Je zult dit dus moeten aanpassen.

Je computer probeert nu van de harde schijf op te starten, maar geeft een error omdat hij daar geen OS kan vinden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hoe je in het BIOS komt, verschilt per computer. Meestal moet je tijdens het opstarten op F1, F2 of DEL drukken.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja staat al ingesteld